SoundBlaster 64 PCI

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Listopad 25 23:57:45 CET 1998

Zdravim,

uvazuji koupi %subj%. Muzete mi nekdo sdelit zkusenosti s touto kartou pod
Linuxem? Zatim jsem ji mel pujcenou na par minut a zkousel jsem ji rozbehat s
ALSA driverem. Povedlo se mi to ale jenom castecne, hlavne mi nejelo MIDI. Je
ale fakt, ze jsem nemel dost casu na pokusy. Proto se ted ptam, zda je sance
tuto kartu plne rozbehat at uz s ALSA nebo jinymi ovladaci.

Diky
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz