co rikate clanku o linuxu v PC WORLDu

Čtvrtek Listopad 26 12:56:53 CET 1998

On Thu, 26 Nov 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Jeho kolega: "No a mame nekoho kdo to napise?"

Mozna by se mohla zridit "Linux Publicity Task Group", kde by byli lide
ochotni psat do casopisu clanky o Linuxu. Pochopitelne by to byly clanky
zasvecene a objektivni... Ne opravdu se nehlasim jako dobrovolnik, zatim
mam jinych problemu dost.

Heh. A kdo do toho minuleho cisla napsal, ze je to prilis slozite? :)

> Predstavte si takovyto clanek - ten by take mohl nekdo napsat. A jaky
> by z nej byl dojem (o necem podobnem napsal i Pavel)? Opravdu si
> myslim, ze je vhodne se zamyslet, jak clanek vypada.

Ten navrh mi zas pripada jako opacny extrem. Proste zminuje zase nejakou
(byt pro nekoho ponekud akceptovatelnejsi) podmnozinu moznosti. Pritom to
nejskvelejsi je IMHO prave sire vyberu.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]