SoundBlaster 64 PCI

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 26 22:53:20 CET 1998

On Št, 26 nov 1998, Michal Krause wrote:
>uvazuji koupi %subj%. Muzete mi nekdo sdelit zkusenosti s touto kartou pod
>Linuxem? Zatim jsem ji mel pujcenou na par minut a zkousel jsem ji rozbehat s
>ALSA driverem. Povedlo se mi to ale jenom castecne, hlavne mi nejelo MIDI. Je
>ale fakt, ze jsem nemel dost casu na pokusy. Proto se ted ptam, zda je sance
>tuto kartu plne rozbehat at uz s ALSA nebo jinymi ovladaci.

Myslim, ze najlepsie vie tuto kartu vyuzit ALSA.
Bohuzial zatial nepodporuje MIDI emulaciu, ale hadam coskoro bude.
Inak by sa asi malo dat kombinovat ALSA a OSS
(alebo iba coskoro bude?).
Inak je to podla mojho nazoru momentalne jedna z najlepsich
zvukovych kariet (aj ked ja mam GUS MAX a lepsiu od nej neviem).

			Cau.
						SAL