Velky file system

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 27 22:49:17 CET 1998

  Ahoj.

> ext2 ma max omezeni velikosti 4TB.
  No, tohle je dost mozne, ale spise bych tipoval 2TB - cisla bloku jsou (alespon na i386)
32bitova a vse se pocita v nasobcich 512...
> je to dano (pokud se ovsem nemylim) vlastne parametem triple_indirect_blocks v
> inodu.
  Tohle s tim ma dost tezko neco spolecneho... Tohle omezuje velikost souboru a jestli dobre
pocitam tak pri 1kb blocich to je 256^3 ~= 16GB.

					Ahoj Honza.