Velky file system

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 28 23:03:57 CET 1998

On 27 Nov 98, at 22:53, Jan Kara wrote:

>   Tohle s tim ma dost tezko neco spolecneho... Tohle omezuje velikost souboru a jestli dobre
> pocitam tak pri 1kb blocich to je 256^3 ~= 16GB.

Tak to bych skutecne netvrdil, omylem jsem taroval vetsi adresar
nez jsem cekal a jadro slo temer presne po dvou GB arcivu do
kernel panic. Bloky na tom disku byl 4 KB.

zdravim
dan

P.S.: Bylo to pod rootem, beznemu uzivateli to snad nedovoli.

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.