Shaper - vice virtualnich rozhrani

Radek Zindr radek na jicinet.cz
Neděle Listopad 29 17:18:20 CET 1998

Potrebuji poradit, jestli nejaka verze jadra (treba i 2.1.x) dokaze
na jedno fyzicke rozhrani pripojit vice virtualnich vytvorenych pomoci
shaperu. (nyni pouzivam 1.0.36)

Jde mi o to, aby slo na jedne sitovce provozovat vice rozhrani s ruzne
nastavenymi
rychlostmi.

Aby pote slo pomoci routovani nastavovat rychlost pro jednotlive stanice.

Pokud jste nekdo neco podobneho resil, nebo vite jak na to, poradte mi.

 Dekuji

                                    \|/
                                   (o o)
      \__|          S pozdravem       Ing. Radek Zindr              |
         |                   H&M Gradace s.r.o.                     |
         |                    Jungmannova 134                       |
         |                     506 01 Jicin                         |
         |                0433/24937,  0433/538111                  |