rh52

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Neděle Listopad 29 16:19:30 CET 1998

"Alda" <alda na spk.cz> writes:

> Poradte mi prosim, kde muzu stahnout RedHat5.2 pres ftp (nejak jako get
> i386.tar)
> pred casem se mi to podarilo ze sunsitu, ale chybely mi potom nejake baliky.
> A ted uz se mi to nedari a nedari stahnout)

Moje zkusenost je, ze na sunsite.mff.cuni.cz je toho pomerne hodne,
ale ne vzdy "up to date" a nekdy i nektere soubory chybi. Kdyz tam
neuspeji, nebo kdyz chci mit vetsi jistotu, ze distribuce je OK,
obracim se na ftp.muni.cz.

Pred nekolika mesici jsem marne zkousel instalaci RH 5.1 pres ftp z
sunsite.mff.cuni.cz - neustale byly nejake vypadky site, ktere
instalaci nabouravaly. Nakonec jsem prenesl celou distribuci z
ftp.muni.cz na lokalni disk (jako i386.tar) a instalaci udelal z
lokalniho FTP serveru.

Pres http://ftpsearch.lycos.com/ si muzete najit dalsi servery v .cz,
ale v Brne se o archiv Linuxu staraji dobre, a kdyz to budete prenaset
mimo pracovni hodiny, pochybuji ze to nekomu bude vadit. Bezne mi to
jde rychlosti nekolika set KB/s (moje LAN je primo napojena na opticky
kabel Pasnetu).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR