StarOffice 4.0 - problem instalacie

Michal Vadila vkc-humenne na ke.telecom.sk
Neděle Listopad 29 15:35:04 CET 1998

Instaloval som Staroffice na notebooku IBM Thinkpad
instalacia skonci na bode kde je potrebne suhlasit z licenciou.
Vsetko to zmrzne, jediny sposob ako ukoncit instalaciu je zhodit X-y.
neviem si dat rady, ak by ste mi niekto mohol pomoct, velmi by
som to uvital. Pripadne by ma zaujimali podobne skusenosti.

Vsetky doteraz vyskusane aplikacie funguju normalne, instalacia
sa nepodari ani v standartnych WM ani v KDE.
RH 5.1 standartna distribucia, kernel 2.0.35.

Dik, za kazde info

Michal

--
http://www.penguin.cz/~michal