Joe v Xtermu

Milan ©orm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 30 01:11:42 CET 1998

Sun, Nov 29, 1998 ve 12:26:57AM +0100 Michal Krause napsal:
> Zdravim,
>
> mam problem s editorem joe v xtermu. Pokud otevru soubor, ktery obsahuje ceske
> znaky, tak se mi nahodne do textu umistuje retezec "1;2c". Napriklad dam
> hledani, joe neco najde, umisti kurzor na pozici hledaneho retezce a vypise
> (nekdy i nekolikrat za sebou) vyse uvedene znaky. Na konzoli je to v pohode, v
> nxtermu to take nedela (ale tam zase nefunguje cestina). Krome joea se podobne
> chova napr. interface k mysql. Jine veci jako napriklad vi jsou v pohode.
> Ma nekdo nejaky napad?

obecne u joe je potreba (pri praci s cs znaky) spoustet joe -asis

prip. si to -asis doplnit do .joerc nebo /usr/lib/joe/joerc

milan

Milan ©orm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083

Daląí informace o konferenci Linux