Joe v Xtermu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Listopad 30 10:39:05 CET 1998

Milan Šorm wrote:

> obecne u joe je potreba (pri praci s cs znaky) spoustet joe -asis
>
> prip. si to -asis doplnit do .joerc nebo /usr/lib/joe/joerc

To mam, ja ceske znaky vidim dobrem jenom se projevuje tahle vada. Nejsem si
jeste stoprocentne jisty, ale mozna to dela jenom kdyz tam jsou jeste jine
znaky nez cestina z oblasti nad 127 - napr. z~, s~ a t~ z win1250.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz