Squid (2.0) brzdi system...?

Linux Conference lin na ester.economia.cz
Pondělí Listopad 30 01:35:10 CET 1998

On Sun, 29 Nov 1998, Michal Safranek wrote:

> takze, 'memory_pools off'
Ok, vyzkousim...

> Bohuzel s temito soubory jsem se nesetkal a tudiz nevim, na co jsou ...
> (jsou textove, nebo binarni ?) ale jestli squid pote, co jste je odmazal
> nerval, tak je zkracujte pres 'echo -n > swap.state' cronem nebo
> udelejte link na /dev/null . Nevim to sice jiste, ale nemelo by mu to
> ublizit ... (v kazdem pripade pouzijte radeji to prvni reseni, protoze
> pri tom druhem by si z tech 'souboru' moc neprecetl, jestli z nich neco cte)
Jsou to binarni soubory. Mozna by bylo lepsi, nez je 'direktivne
umazavat', zjistit proc tam vznikaji a zda tomu tak musi byt...?

> nevhodne (Bind,ssh,ircd (!!) ...). V nekterych pripadech proste cerveny mor
> (.rpm) zahazuji a radeji si to skompiluju sam.
> Co si clovek neudela sam, tomu prece nemuze verit, ne ?
Nemohu nesouhlasit...(to be continued)

> Nekolika sec. prodlevy kdy ? Pri zasilani objektu z cache ? Nebo pri jine
> cinnosti ... ?
Ne, to zpomaleni je vseobecne (a naopak prodlevy pri natahovani stranky
do prohlizece nejsou). U telnetu se ceka par vterin na login, to
same pri pousteni pine-u, obecne vznikaji az parsekundove prodlevy pri
odklepnuti prikazu na prikazove radce a zobrazenim vystupu onoho prikazu
(pochopitelne i u prikazu, u nichz je vysledek obvykle zalezitosti
milisekund...ze mi gzip par sekund trva, chapu...;-) )....
Vedlejsi vlivy bych vyloucil...ve chvili, kdy beziciho squida odstrelim,
system razem 'zesvizni' (to je ale vyrazivo!)...

> No doufam, ze to, co jsem napsal nejsou jen blaboly a ze Vam pomuzou ..
> Na zaver Vam doporucim jen jedno: http://squid.nlanr.net/ - stahnete si
> nejakou (posledni ?) verzi squida a zkuste zkompilovat ... treba je to
> tou distribuci ..
....(continue)...ale ovsem! Ten squid, co provozuji, je nejnovejsi
verse primo z oficielni (Vami citovane) stranky, poctive pak mnou
zkompilovana...kdepak rpm balik...

						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.