Nokia 6110

Petr Bohdan bohdan na ramert.cz
Pondělí Listopad 30 12:44:06 CET 1998

Nokia 6110 je pod Win obsluhovana SW modemem (a tim padem procesor > Pentium :) To vim jiste. Ale melo by ji jit pripojit pres PCMCIA modemovou kartu (ale jak pak v Linuxu dale, to uz nevim). Pokud by jste takovou PCMCIA kartu chtel, tak mi napiste.

S pozdravem

(((((( Petr Bohdan ))))))
    bohdan na atlas.cz
Psion Fired: http://freeweb.bohemia.net/psion-fired/

-----------------

Dobry den (ci noc)
doufam ze to sem patri, nefunguje nekomu
nokia 6110 pres infraport pod Linuxem ???
Je to vubec mozne ( nevim jestli ma v sobe modem ci ne a dodavany SW
emul. modem je pouze pod WiN 95(to alespon psaly na www.mobil.cz ze
3110 a 5110 maji emulator) (pod NT taky nechodi))) ??? Nebo skousel to
nekdo pod Linuxem z jinych mobilnich telefonu ???

Jestli to sem nepatri tak se omlouvam, ale po prestehovani mi Telecom
uz asi 1/2 roku slibuje telefon a furt nic,  tak hledam nakou
alternativu (cenove dostupnou)

s pozdravem Honza