Nokia 6110

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Listopad 30 14:04:46 CET 1998

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz wrote:

> Ted jsem o tom cetl v novem cisle Computeru, takze cituji  p. Polacka:
> "Nokia 6110 v sobe nema zabudovan HW modem... Zel, spojeni pres IrDA ukonci
> Nokia 6110 ihned po identifikaci druheho zarizeni.... Pomohla by nova verze
> firmwaru, stale vsak neni k dispozici........."
>
> Podotykam, ze vychazeji z platformy Win95, avsak vzhledem k charakteru bude
> zde problem zrejme stejny.
>
> S pozdravem Chaloupka

Pokud vim, tak zabudovany modem ma akorat Sagem 750S (to pismeno nevim
presne), nebo Ericsson SH 888. U toho Ericsonu jsou jista omezeni (pouze pres
IrDa), ale jak ho podporuje Linux, to nevim. A taky to neni zadna lace.
Nicmene nedavno jsem shanel modemovy kit pro Ericssony (konkretne GA 628) a
stal 12810Kc, takze se mozna ta SH888 vyplati. Ohledne telefonu doporucuju
Mobil server: http://www.mobil.cz

Zdravi
Honza Marek

--