Nokia 6110

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Pondělí Listopad 30 13:22:47 CET 1998

	[Chaloupka Jiří 13330]
	To bohuzel nemohu okomentovat, sam s tim nemam zadnou vlastni
skusenost (pouze jsem citoval clanek, ktery jsem mel zrovna pred nosem...).
Ovsem kdyz jsem se o to zajimal u jednoho prodejce, bylo mi receno, ze IR
port utehle nokie chodi jen na vymenu dat mezi dvema mobily, pripadne na
up/download dat ze sim karty.

> Myslim ale, ze pod linuxem by asi behal lepe E. SH888.

	[Chaloupka Jiří 13330]  v clanku je zminovany jako jediny, ktery ze
soucasne nabidky na nasem trhu chodi zcela bez problemu.
	(N 8810 - ma problemy s puvodnimy ovladaci
	se Siamansem SL 10 nejsou uvadene zadne zkusenosti)
	Podotykam, ze "prodavam, jak jsem koupil ...")