X v Debianovi 2.2

marasan na thepentagon.com marasan na thepentagon.com
Pondělí Listopad 30 13:30:26 CET 1998

Zdravim Vas.

Dostala se mi do rukou unstable verze Debianu 2.2, ktera ma pozmenenou
instalaci X windows. Tak jsem ji zkousel rozchodit na 2.0 stable
a nepovedlo se mi to. Veskere pokusy skoncily hlaskou:
X: execution of /usr/bin/X11/ failed
Tak jsem se pokusil o metodu Win9x a preinstaloval jsem kompletne cely
Debian na 2.2. Nainstaloval jsem xbase, xbase-clients, xlib6g,
xfntbase+fonty, xdm, fvwm95, xserver-common, xserver-svga, xf86config a
trepal jsem se na novy X, ale skoncilo to stejnou hlaskou. Xserver sam o
sobe jede v pohode - detekuje kartu S3 virge dx a nahodi obrazovku i s
mysi, ale prikazy jako startx ci X nevali....:-(.
Co s tim mam udelat.

Marek Cermak
www.thepentagon.com/marasan
marasan na thepentagon.com