Prava

David david na infoware.cz
Pondělí Listopad 30 15:51:44 CET 1998

v shellu: prikaz "chmod <prava>  <seznam souboru>"(nastavi prava k souborum nebo
adr.)," chown vlastnik:skupina" zmeni vlastnika nebo skupinu.
lepe se to ale dela v "mc" (neco jako norton commander), doporucuju nainstalovat,
pokud uz ho nemas.
nejlepe si vsak precist nekterou knizku o zakladech Linuxu ...

                                                                David.