ISO9660, Joliet a nls_* moduly

Pondělí Listopad 30 14:40:25 CET 1998

Zdenek Precek napsal:
> Problem:
> Mam CD ve formatu M$ Joliet obsahujici soubory s diakritikou v nazvech.
> Mam kernel 2.0.36.
>
> V /usr/src/linux/Documentation/filesystems/isofs.txt jsem se docetl, ze
> pri mountu je treba dodat option 'iocharset=nls', aby se Unicode spravne
> prevadel na 8-bitove znaky.
>
> Napisu-li:
> mount -oro,iocharset=iso8859_2 -tiso9660 /cd
mozna by slo misto _ psat -. Ted to zrovna nemuzu otestovat.
Nechce to jeste jeden prekodovaci modul. Pri nls se nahravaji prece
dva.
> disk se sice primontuje, ale do jadra se pripoji modul nls_iso8859_1
> a jmena souboru obsahuji misto hacku a carek otazniky.
parametr prikazu ls (neco jako -N --literal)

> Uvedu-li 'iocharset' v /etc/fstab, hlasi mount 'invalid option'.
je dostatecne novy (by oko 2.7l ci novejsi?)

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|