ISO9660, Joliet a nls_* moduly

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Listopad 30 15:53:24 CET 1998

Zdenek Precek <precek na icom.cz> writes:

> Problem:
> Mam CD ve formatu M$ Joliet obsahujici soubory s diakritikou v nazvech.
> Mam kernel 2.0.36.
>
> V /usr/src/linux/Documentation/filesystems/isofs.txt jsem se docetl, ze
> pri mountu je treba dodat option 'iocharset=nls', aby se Unicode spravne
> prevadel na 8-bitove znaky.
>
> Napisu-li:
> mount -oro,iocharset=iso8859_2 -tiso9660 /cd
> disk se sice primontuje, ale do jadra se pripoji modul nls_iso8859_1
> a jmena souboru obsahuji misto hacku a carek otazniky.

> [...]

 A není problém v tom, že charset se musí zadat jako iso8859-2. Tj. místo '_' psát '-'.

						Vlaďa Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *