X v Debianovi 2.2

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Listopad 30 15:42:35 CET 1998

Petr Cech wrote:

> nebylo za tim jeste neco? treba xterm ??

Chyba je banalni ;-) V /etc/X11/ se nachazi souborek Xserver a v nem je
na
prvnim radku uvedeno jen /usr/bin/X11/. Tento radek ukazuje na aktualni
binarku X serveru a tak tam doplnte jaky pouzivate, ve vasem pripade

/etc/X11/Xserver

#prvni radek
/usr/bin/X11/XF86_S3V

(Pisu to z hlavy a tak doufam ze je to OK)

Debian i v vyvojove verzi je celkem stabilni a neni jej treba az tak
nasilne
preinstalovat. Pokud zlobi neco nove prinstalovano, tak jde celkem
spolehlive
provest downgrade.

Jinak to umi automaticky provest nejaky prikaz typu xbase-config --force

> Problem je, ze nove baliky byly trochu rozdrobeny, takze clovek hleda,
> co vlastne ma pro spravnou fci X nainstalovat. Zkuste se podivat,
> zda mate xterm.

Baliky jsou zcela logicky rozdeleny, nikoliv rozdrobeny a pokud bude
clovek
akceptovat zavislosti a nebo pouzije dselect, tak je vysledek na 99,9%
OK.

Snek
P.S. Pro chod X11 zcela urcite nepotrebujete mit xterm :-)
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz