X v Debianovi 2.2

Pondělí Listopad 30 14:17:52 CET 1998

marasan na thepentagon.com napsal:
> Zdravim Vas.
>
> Dostala se mi do rukou unstable verze Debianu 2.2, ktera ma pozmenenou
?? myslite soucasny unstable (potato) nebo frozen (slink = Deb 2.1)?
Pokud jde o X, tak je to celkem jedno :)
> instalaci X windows. Tak jsem ji zkousel rozchodit na 2.0 stable
> a nepovedlo se mi to. Veskere pokusy skoncily hlaskou:
> X: execution of /usr/bin/X11/ failed
nebylo za tim jeste neco? treba xterm ??
> Tak jsem se pokusil o metodu Win9x a preinstaloval jsem kompletne cely
> Debian na 2.2. Nainstaloval jsem xbase, xbase-clients, xlib6g,
> xfntbase+fonty, xdm, fvwm95, xserver-common, xserver-svga, xf86config a
> trepal jsem se na novy X, ale skoncilo to stejnou hlaskou. Xserver sam o
> sobe jede v pohode - detekuje kartu S3 virge dx a nahodi obrazovku i s
> mysi, ale prikazy jako startx ci X nevali....:-(.
> Co s tim mam udelat.
Problem je, ze nove baliky byly trochu rozdrobeny, takze clovek hleda,
co vlastne ma pro spravnou fci X nainstalovat. Zkuste se podivat,
zda mate xterm.
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|