PLS HELP: VIM - nahrazovani retezcu

Ales Horak hales na charon.fi.muni.cz
Pondělí Listopad 30 15:37:03 CET 1998

David Kuzela <kuzela na mbox.vol.cz> pise:
>Mam jeden radek textu a chci napr. aby nekolik slov bylo
>napsano tucne. Oznacim je tedy ve vizualnim modu a pouziji
>
>s/\(.\)/\1^H\1/g
>
>coz ma za nasledek tucny cely radek, tj. vec krajne nezadouci.
>Lze tedy nejak prinutit vim, aby nahrazoval pouze v oznacnem
>textu, nikoli celem aktualnim radku?
bohuzel, ex prikazy, ktere pracuji na zadanem range pracuji vzdy linewise,
tedy po radcich. moznost, jak tohle obejit je bud pres makro, ktere rozdeli
dany radek v miste zacatku a konce visual bloku, provede operaci na novem
radku a vse pak opet spoji, nebo nove pres funkce ve vimu, ktere mohou
pomerne volne pracovat s textem na libovolne pozici.

^V 019

--
ales horak