Nahla zmena pri bootu

ZIENTAK mek na logout.sh.cvut.cZ
Pondělí Listopad 30 17:19:17 CET 1998

Nazdar ve spolek,
  Mam nasledujici problem:
Najednou z niceho nic mi jadro pise pri bootu hlasku:

Kernel panic: Free list corrupted......

To je tesne po tom co namounti root partition read-only a skutecne ta hlaska
vznika z filesystem subsytem (viz zdrojaky) a naznacuje problem s fs (ext2
samozrejme).
Nicmene pokud jsem nabootoval z jadra z instalace RedHat 5.2 tj. se vsemi
blbostmi zkompilovane do nej
tak system nabootuje v poradku (e2fsck na filesystemy OK).
Uz jsem zkousel po takovem uspesnem bootu znova zkompilovat jadro (2.0.35)
ale vysledne jadro
se chovalo stejne.
Jinak jsem pred tim mel velice stabilni system (zmineny rh 5.2 a jadro
2.0.35).
Nedostal se nekdo do podobne situace ?, zajimave je ze se to vsechno semlelo
po instalaci noveho OS.
Dik za pripadne info.

Laku.