Aktivace programu

Pondělí Listopad 30 19:41:39 CET 1998

adelton na informatics.muni.cz (Honza Pazdziora) writes:

> Nejak tusim, co by asi mel delat ten stat.pl, ale rozhodne to neni
> obecne dostupna a nainstalovana vec, takze doporucuji spis ...

Pouziti Stat() jsem opsal z knizky Programming Perl (1992). Predtim
jsem si overil, ze se Stat() vyskytuje jeste v roce 1998 - viz
/usr/lib/perl5/stat.pl. Rikal jsem si, ze kdyz to ani po sesti letech
z distribuce Perlu neodstranili, tak ze to tam jeste nejakou dobu
zustane. Ale mozna to nikdo nepouzival, a tak se na to zapomelo ;-)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR