Problem s CD-ROM

Václav Poskočil vaclav.poskocil na oku-st.cz
Čtvrtek Říjen 1 09:48:18 CEST 1998

> Ja jsem asi neuvedl uplnou specifikaci - ja mam na sekundaru HDD jako
> Master a CD-ROM jako Slave. Kdyz to prehodim (tedy CD-Rom je master) tak
> to Linux pozna. Jenze potom zas DOS neni schopen pouzit ten disk. :-(
> Problemek je v tom, ze to v pohode fungovalo a pro me zatim ze zahadneho
> duvodu to fungovat prestalo.

Mam disk prim. master a cdrom jako sec. master.
Zkusil jsem predat jadru parametr hdc=cdrom.
Pri bootu to potom vypadalo takto:
hda: WD...
hdc: no response (status = 0xd0)
hdc: ATAPI CDROM (?)

Pri prvnim montovani trochu protestuje (resetuje zarizeni nebo neco takoveho) a
pak to chodi OK.
Zvlastni je, ze pokud je cdrom samotny slave na druhem kanalu (hdd), jadro ho
detekuje bez problemu.