Prekladovy slovnik pro Linux/Unix (PC Translator)

Pindur Petr xpindu00 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 1 10:23:50 CEST 1998

Pred nejakym casem jsem zde avizoval, ze na sve WWW strance zverejnim
zdrojove soubory k translatoru me vyroby, ktery by umel pracovat se
slovni zasobou z PC Translatoru - ANCS.DBF (ktery je na platforme
DOS/Win). Tento jsem zverejnil teprve nyni a najdete jej na me WWW
strance, presne na http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xpindu00/programo.htm
Najdete zde verzi pro Linux, DOS (32-bit DJGPP) a X-Windows (nutno mit
knihovnu Qt). Odladene to je na RedHad 5 a spolehlive funguje i na
FreeBSD, ostatni platformy (non-intel) jsem nezkousel.
Navod k instalaci najdete v html formatu tamtez.

UPOZORNENI! Tento program jsem jeste nestacil plne otestovat, takze bych
privital veskere namety.

* Petr Pindur (Pindur na iname.com)  *
* www.stud.fee.vutbr.cz/~xpindu00 *