ip-up script

Milos Prudek prudek na sol.cz
Čtvrtek Říjen 1 22:35:44 CEST 1998

> Tak tady uz vubec nerozumim. Presto diky za radu. Radsi jsem to
> poslal vam, nez moje zacatecnicke dotazy ventilovat pres konferenci.

Kdyz v PATH mate '.', tak to znamena ze LIBOVOLNY uzivatel vaseho
pocitace bude moci spustit program, ktery se nachazi v prave aktualnim
adresari. Kdezto kdyz nemate nastavene '.', tak je mozne poustet pouze
ty programy, ktere jsou v adresarich uvedenych v PATH, a kdyby chtel
nejaky uzivatel spustit program ktery je v jinem adresari, musel by znat
presnou cestu k nemu.

Pokud ale Vas pocitac pouzivate jen Vy, tak je to jedno :-)

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.