ip-up script

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Říjen 2 11:09:39 CEST 1998

prudek na sol.cz (Milos Prudek) writes:

> Kdyz v PATH mate '.', tak to znamena ze LIBOVOLNY uzivatel vaseho
> pocitace bude moci spustit program, ktery se nachazi v prave aktualnim
> adresari. Kdezto kdyz nemate nastavene '.', tak je mozne poustet pouze
> ty programy, ktere jsou v adresarich uvedenych v PATH, a kdyby chtel
> nejaky uzivatel spustit program ktery je v jinem adresari, musel by znat
> presnou cestu k nemu.
>
> Pokud ale Vas pocitac pouzivate jen Vy, tak je to jedno :-)

Trochu bych ten vyrok poupravil:
Uzivatel, ktery ma v PATH nastavenu . (mimochodem take je to adresar,
shodou okolnosti aktualni), je schopen spoustet programy z aktualniho
adresare :-).

To ze ma root v PATH ".", jeste neznamena, ze _kazdy_ uzivatel je
shopen spoustet programy z aktualniho adresare.
Ale lze tvrdit, ze je to rozhodne Bad Thing(tm)

> --
> Milos Prudek
> Sonet Online s.r.o.

Brno, Czech Republic