Casio SF R-20 a propojeni s PC

Patrik Chrz - Nh xchrp03 na vse.cz
Pátek Říjen 2 17:19:50 CEST 1998

Tahle vec sem asi moc nepatri, ale predpokladam ze mnoho lidi odsud si umi
dost veci na svem pocitaci udelat sami, a proto hledam nejakeho schopneho
alkoholika.

Potrebuji totiz kablik na propojeni Casia SF R-20 s PC. Nejsem
narocny, muze byti ubastleny + shareware softik z Inetu. Potrebuji jen
zalohovati data.Jo a nepiste mi, ze si to muzu udelat sam, protoze
nevlastnim jakykoliv nastroj, ktery by k tomu byl treba napr. predpokladam,
ze je potreba pajka, a navic bych to stejne nedokazal.No a co za to. Pustit
chlup se mi zrovna dvakrate nechce, ale mel bych tu litrovku 40 % Fernetu a
litrovku Becherovky. Kdyby to tedy nejakemu alkoholikovi stacilo, at se mi
ozve.

Patrik