Nemuzu rozchodit zvuk bez DOSu

the cerw cerw na cybergal.com
Neděle Říjen 4 23:50:19 CEST 1998

Jiri Tesar wrote:

> Pokud nenabootuji z DOSu, nedetekuje se mi zvukova karta (ESS ..... PnP)
>
> Kdyz prelozim ovladac jako modul, nebo zkusim /etc/isapnp obevi se
> hlaska Device or resource is busy.

no mozna bych vedel mel sem ten samej problem ale s GSU pnp bez dosus
nebilo nic! ale pak sem si hral s isapnp a isadump a us to facha normalne
pustim v rc.local isapnp /etc/gravis s presnim nastaveni irq atd... a pak
pustim insgus (driver pro gravise ) a us to fahca

device is busy to pise proto ze asi mas nainstalovanej ten driver pro sound
musisi to vypnout predtim nez zdumpujes tu kartu pomoci isapnp atd...

cau cerw