MRTG a SNMP_Session.pm problem

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Říjen 3 22:16:29 CEST 1998

Dobry den,

Nemate nekdo zkusenosti s PERLem popripade primo s touhle chybou v
MRTG 2.5.3 ? -

Kdyz spustim MRTG tak funguje, ale hlasi mi tenhle problem :

# mrtg mrtg.cfg
Scalar found where operator expected at /usr/local/sbin//SNMP_Session.pm
line 323, near "index_compare ($base_index"
        (Do you need to predeclare index_compare?)

Uvnitr toho PERL skriptu/modulu SNMP_Session.pm je tohle :

sub map_table_start_end ($$$$$) {

  while ($base_index
        && (!defined $end
  $call_counter;
}

sub index_compare ($$) {
  my ($i1, $i2) = @_;
  if (!$i1) {

}

MRTG normalne funguje - jedna se jen o kosmetickou vadu - asi chce nejak
oznacit typ dat ktera vraci ta funkce. Nicmene nemuzu dat spousteni MRTG
do cronu, protoze bych musel tyhle hlasky porad cistit z mailboxu.

PERL mam verze 5.003 . Nevite co bych tam mel dopsat nebo jak zrusit vypis
toho warningu ?

S pozdravem