net-pf-? (Was: Par problemku)

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 5 08:29:41 CEST 1998

On Sat, 3 Oct 1998, Petr Mojzisek wrote:

% 1, Pri startu systemu se mi vypisuje (mimo jine toto)
% ..
% init : switching to runlevel 3
% modprobe: cannot locate module net-pf-5
% modprobe: cannot locate module net-pf-5
% modprobe: cannot locate module net-pf-5
% pritom kerneld bezi
% nevite co vypisuje a zapricinuje tu hlasku?

   Hlasku vypisuje modprobe, kdyz se snazi natahovat modul
net-pf-5, a zadny takovy nemuze najit.
pokud tam nic takoveho nemate, a Linux vam bezi, napiste do
/etc/conf.modules radek "alias net-pf-5 off". Uz to bylo v konferenci
rozebirano, blizsi informace, co ten radek znamena jsou v
/usr/src/linux/Documentation/modules.txt

  Mne by spis zajimalo, k cemu ten modul ma slouzit,  nemohl by to nekdo
(nejlepe, kdo tomu rozumi) osvetlit?

                                             Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno