net-pf-? (Was: Par problemku)

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Pondělí Říjen 5 08:44:49 CEST 1998

On Mon, 5 Oct 1998, Veros Kaplan wrote:

> /etc/conf.modules radek "alias net-pf-5 off". Uz to bylo v konferenci

>   Mne by spis zajimalo, k cemu ten modul ma slouzit,  nemohl by to nekdo
> (nejlepe, kdo tomu rozumi) osvetlit?

Zdravim
Pokud se nepletu, tak net-pf-5 module je modul pro appletalk protokol. No
a pokud to nepouzivas, tak to muzes klidne vypnout. Pokud by si ho chtel
pouzivat, musel by si pri prekladu jadra vytvorit i modul appletalk.o tim,
ze ho vyberes v konfiguraci kernelu a pak das do conf.modules "alias
net-pf-5 aplletalk" a dal ti neporadim, protoze jsem to taky jeste
nepotreboval ... :-)))

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...