problemy se sambou

Tomas Jirka spock na mail.kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 5 11:50:56 CEST 1998

Mam na svem linuxu nainstalovanou sambu. Poskytuji pres ni pristup na svuj
disk pro klienta ve win98. Nedari se mi nakonfigurovat  to tak, aby
korektne probehla user/password autentifikace. Mam vytvoreneho uzivatele,
kteremu to poskytuji a pri logovani ve win98 pisu heslo, jake ma ten
uzivatel u me na linuxu. Tak by to podle me melo fungovat. Dokonce mam
pocit, ze mi to pro kombinaci linux-win95 fungovalo. Jenze mi to hlasi, ze
to heslo je spatne.
Nemate s tim nekdo prosim pozitivni zkusenosti ?

Tomas JIRKA
student MFF UK