Cim patchovat binarku

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Říjen 5 12:09:12 CEST 1998

Dobry den,

Netusite jak si vyrobit a aplikovat patch na binarni soubor. O co mi jde:
Mam sshd vytvorene pod libc5 kde je uvnitr zaznamenana cesta

/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:.:/usr/bin_   (podtrznitko je NULL znak)

a ja to vymenil na:

/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:/usr/bin___

takze mi nyni sshd nepridava do cesty tu :.: coz nebylo moc dobre.
Ted bych potreboval udelat neco jako patch/rozdil mezi originalnim
souborem a tou moji modifikaci a aplikovat to na jinych strojich/sshd

Muzu samozrejme vsude rozkopirovat tu upravenou binarku, ale mel bych
overit zda je original ten spravny na ktery to muzu aplikovat a lepsi by
bylo kdyby to za mne udelal treba patch, nebo tak neco.

S pozdravem