Par problemku

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pondělí Říjen 5 12:34:08 CEST 1998

Dobry den

>    Bohuzel zavisi. V konfiguraci RedHat 5.1 po upgrade na glibc-2.0.7-19
> XFree86*-3.3.2.3-18 a instalaci XKB-czsk-forcedIM-0.03-2.i386.rpm
> Netscape
> 4.06 pri stisknuti PageDown spolehlive spadne. V teto konfiguraci me
> padalo
> nekolik verzi Netscape - 4.06, 4.05, 4.5b2 nebo jak se to jmenuje (pred
> upgrade takto nepadala zadna). Ted jsem si uvedomil, ze forcedIM-0.03 je
>
> stara verze (kdyz ono se to rpm instaluje tak pekne...), ale take
> bohuzel:
> [...]

Tohle jsem psal Stano Medunovi pred nekolika tydny :
------------------
Zkousel jsem Gimp, a zjistil jsem, ze neumi nacist korektne obrazek tiff
nebo jpg ve 256 stupnich sedi. Obrazek se objevil az pri volbe Image -
Indexed. Zaroven pri jeho nacitani neni videt teplomer nacitani - je hned
jakoby u konce.

Protoze to drive fungovalo zjistil jsem toto :

1 . Na mem pocitaci doma se chyba projevi pri nastaveni XLIB_FORCE_I18N=2,
pri XLIB_FORCE_I18N=1 je obrazek viditelny spravne.

2. na notebooku je spatne pri XLIB_FORCE_I18N=2 i 1 , je spravne pri
XLIB_FORCE_I18N=0.

Software: Na obou je RedHat 5.1 s updaty od RH, s rozdilem v XFree (jeste
jsem to nestihl udelat) a kernelu.

verze			Pocitac			Notebook

kernel			2.0.35			2.0.34
glibc			2.0.7-19			2.0.7-19
gimp			0.99.28-11		0.99.28-11
XFree86			3.3.2.3-18		3.3.2-13

Chyba se projevuje s knihovnou z XKB-czsk-forcedIM-0.03 i 0.04.

Muj dojem je, ze vas patch asi nebude fungovat se vsemi verzemi XFree
?????

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz