tetex+lyx na solarise (dlhe)

Martin Keseg - Sun Slovakia - SE mkt81437 na krowak.Slovakia.Sun.COM
Pondělí Říjen 5 12:36:19 CEST 1998

Dobry den,

Tento mail je trochu off topic, ale neviem inu konferenciu kde by som ho mohol poslat.

Chcel som si rozbehat lyx+tetex samozrejme zo slovencinou. Tetex som poslovencoval podla navodu na stranke: http://penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-7.html#ss7.2 (babel siel prec prikazom rm -rf /usr/local/teTeX/share/texmf/tex/generic/babel)

Neslo to presne tak hladko ako sa pise ale po 2 dnoch roznych rekompilacii a testovani a editovani makefiles sa mni to nakoniec podarilo. Teda aspon si to myslim. Myslim si to preto lebo balik csuvodlat.tar.gz sa mi skompiloval ako tak v poriadku. Bola tam jedna chyba:

(/usr/local/teTeX/share/texmf/tex/csplain/czech.sty)
No file ltxstruc.aux.
! Undefined control sequence.
\@begindocumenthook ->\czech

l.108 \begin{document}

?

inac je ten dokument v poriadku. Su tam mekcene aj dlzne.

Teraz uz k samotnemu lyxu. Spustim lyx nastavim:
options->keyboard na slovak + charset na iso8859-2
options->screen fonts vsetky fonty na -dt-application a font norm na iso8859-2

otvorym new dokument, a nastavim:
layout->latex Preamble na \usepackage[slovak]

napisem nejake to s~t~l~s~ atd.

Vygenerujem latex subor a skusim cslatex subor a dostanem:
This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.2)
(test.tex
LaTeX2e <1998/06/01>
(/usr/local/teTeX/share/texmf/tex/latex/base/article.cls
Document Class: article 1998/05/05 v1.3y Standard LaTeX document class
(/usr/local/teTeX/share/texmf/tex/latex/base/size10.clo))
(/usr/local/teTeX/share/texmf/tex/latex/base/fontenc.sty
(/usr/local/teTeX/share/texmf/tex/latex/base/t1enc.def))
! Missing \endcsname inserted.
<to be read again>
                   \catcode
l.17

?

ked dam enter tak
! LaTeX Error: Missing \begin{document}.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.17

a z tadialto sa uz nepohnem.

Kedze sa nerozumiem do texu, skusil som ako Latex Preamble dat
\usepackage{slovak} - rozdiel je v type zatvoriek. Tak toto mi hodilo chybu:
(/usr/local/teTeX/share/texmf/tex/csplain/slovak.sty) (test.aux)
! Undefined control sequence.
\@begindocumenthook ->\slovak

l.19 \begin{document}

?
 ale po entery to slo dalej a niektore pismena boli dobre napr. s~ l~ z~ ale t~ a c~ boli zle.

Ma niekto nejake navrhy?

lyx je verzie: 0.12.0 BETA of Tue, Feb 3, 1998
tetex je verzie: TeX (Web2C 7.2) 3.14159
		 kpathsea version 3.2

--
						Martin Keseg