/var/lib/rpm/fileindex.rpm

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pondělí Říjen 5 16:57:19 CEST 1998

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> pri pokusu se souborem $SUBJ (/var/lib/rpm/fileindex.rpm) mi cp a tar
> spadne do  "interruptible sleep" a nad tarem bezici gzip se
> "zombifikuje".

Divne. Je to normalni soubor, neni duvod, proc by s nim cp a tar meli
mit problemy. Na mem RH 5.1 ho mohu kopirovat a tar-ovat bez problemu.

$ file fileindex.rpm
fileindex.rpm: Berkeley DB Hash file (Version 2, Little Endian, Bucket
Size 4096, Bucket Shift 12, Directory Size 256, Segment Size 256,
Segment Shift 8, Overflow Point 10, Last Freed 73, Max Bucket 752,
High Mask 0x3ff, Low Mask 0x1ff, Fill Factor 125, Number of Keys
36297)

> 1. Jak spravne zazalohuju /var/lib/rpm? To mam vlezt do single-user
> modu?

Rekl bych, ze jedinym pozadavkem je, aby se do nich v prubehu
zalohovani nezapisovalo. Je jedno, jestli jsem v single nebo multi
user modu.

> 2. Co zpusobuje prechod do neruseneho spanku?

Obecne cekani na nejakou udalost. ;-) Jinak interruptible je
prerusitelny.

> 3. A jak mam pozabijet takto uspane procesy? Ani kill -9 nepomuze...

Rebootem ;-) V kazdem pripade se ten system chova divne. Napiste, jak
je system nakonfigurovan, abychom vedeli, cemu se mame vyhnout.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR