/var/lib/rpm/fileindex.rpm

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Říjen 5 20:30:22 CEST 1998

Ted koukam, ze jsem se uklepl - je to uninterruptible (v ps je status
"D").

> Rekl bych, ze jedinym pozadavkem je, aby se do nich v prubehu
> zalohovani nezapisovalo. Je jedno, jestli jsem v single nebo multi
> user modu.

Tam by nemelo psat nic jineho nez bezici rpm, ze?

> Obecne cekani na nejakou udalost. ;-) Jinak interruptible je
> prerusitelny.

Viz vyse - je neprerusitelny.

> Rebootem ;-) V kazdem pripade se ten system chova divne. Napiste,
> jak je system nakonfigurovan, abychom vedeli, cemu se mame vyhnout.

Konfigurace nic zvlastniho. Muzu samozrejme poslat
/usr/src/linux/.config, ale fakt si nemyslim, ze to je sestava,
kterou nema dalsich deset tisic lidi na svete (obyc. IDE disky,
NE2000 kompatibilni sitovka, nic dalsiho)...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz