Ceska programatorska klavesnice (-ucw ceska?)

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Neděle Říjen 4 20:30:13 CEST 1998

Ahoj!

> provedl jsem shrnuti vsech stavajicich i nove navrhovanych map na
> www.brailcom.cz/~pmakovec/kbd000.htm . programatorske mapy
> jsou tam tri: cz2, cz-lat-prog (jedina realizovana) a cz-prog-std.

Hmm, co je potreba pro pridani ucwcestiny do tohoto seznamu (takova ta
capslock-a == a s carkou)

> richard sputa se ujal prace zatim na neprogramatorske mape cz0
> (tj. cz bez unikodu) ale nevim, jak je daleko. cz2 ma rozlozeni shodne
> s u.s. klavesnici a ceske znaky lze generovat pres altgr a
> altgr-shift.

Aha, takze cz2 je ucw cestina? Jestli ano, bylo by pekne ji tak
pojmenovat...

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).