Coroutines aneb thready bez threadu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Říjen 6 09:26:16 CEST 1998

Ahoj,

nevite nekdo o nejake knihovne, ktera by umela $subj? Portuji
svuj simulator cislicovych obvodu z DOSu, a potrebuji v nem vyzivat
coroutiny - t.j. vlastne takove thready, ale vzdy bezi maximalne jeden.

Uz se mi k tomu sice podarilo prinutit normalni thready, ale
a) je jich opravdu hodne - stovky (a to se mi moc nelibi)
b) jejich moznosti musim potlacovat, takze mi akorat zbytecne
   zerou vykon a pamet.

V dosu to (kdysi) nebyl s trochou assembleru a drzym celem problem,
ale jak v Linuxu?

A pokud nic takoveho neni (o cemz pochybuju): Bude Linuxu vadit,
kdyz si v procesu vezmu spravu zasobniku do vlastnich paratu?

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+