Coroutines aneb thready bez threadu

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Říjen 6 11:22:11 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Jaroslav Benkovsky wrote:

> Ahoj,
>
> nevite nekdo o nejake knihovne, ktera by umela $subj? Portuji
> svuj simulator cislicovych obvodu z DOSu, a potrebuji v nem vyzivat
> coroutiny - t.j. vlastne takove thready, ale vzdy bezi maximalne jeden.
>
> Uz se mi k tomu sice podarilo prinutit normalni thready, ale
> a) je jich opravdu hodne - stovky (a to se mi moc nelibi)
> b) jejich moznosti musim potlacovat, takze mi akorat zbytecne
>    zerou vykon a pamet.

 Mozna pouzit starsi verzi linuxovych vlaken, ktere si resi vlakna sami,
a nepouzivaji podporu jadra.

> A pokud nic takoveho neni (o cemz pochybuju): Bude Linuxu vadit,
> kdyz si v procesu vezmu spravu zasobniku do vlastnich paratu?

 To se musi dat udelat, protoze starsi verze vlaken do museli pouzivat.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *