Pouzivate nekdo ISDN ?

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Úterý Říjen 6 13:12:52 CEST 1998

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> Zdravim,
>
>     zajimam se ted o moznost vyuziti ISDN, samozrejme ve spojeni s Linuxem,
> a velmi by me zajimaly Vase zkusenosti.
> Konkretne me zajima:
>
> Jakou kartu/modem pro ISDN pouzit ?
> Jak funguje Linuxova podpora ISDN z hlediska stability.
> Jake jsou Vase zkusenosti s ISDN a na co si dat pozor.

Zajimame, ovsem zrejme nas neni moc. Nedavno jsem posilal mail o tom, ze
bych chtel zalozit konferenci na tema linux-isdn ale nedostalo se mi dost
odpovedi ..

Takze vyzyvam ty, kteri se jeste neozvali (pripadne jsou novi) a maji o
tuto konferenci zajem, prosim poslete mi mail na mou soukromou adresu.

S pozdravem

Lukas Macura