Pouzivate nekdo ISDN ?

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Středa Říjen 7 09:49:03 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Lukas Macura wrote:

> Zajimame, ovsem zrejme nas neni moc. Nedavno jsem posilal mail o tom, ze
> bych chtel zalozit konferenci na tema linux-isdn ale nedostalo se mi dost
> odpovedi ..
>
> Takze vyzyvam ty, kteri se jeste neozvali (pripadne jsou novi) a maji o
> tuto konferenci zajem, prosim poslete mi mail na mou soukromou adresu.
>
> S pozdravem
>
> Lukas Macura

Zdravim

	Osobne bych jeste poradil podivat se do Nemecka ( alespon po
Internetu ), tam se ISDN pouziva uz dele a je to na urovni beznych
uzivatelu doma. Z vlasni zkusenosti vim, ze vetsina lidi v Nemecku, co ma
doma pocitac, ma i ISDN ( alespon tech co znam ja ) a bezne je pouzivaji.
Sam jsem sedel u Linuxu s ISDN a je to prarada. Nemel jsem, bohuzel,
moznost takovyto stroj konfigurovat.
	Spousta informacich o problemech a moznostech Linuxu a ISDN se
vyskytuje na nemeckych webech a je dobre vyreseno v nemeckych distribucich
Linuxu ( Suse Linux { ma rpm baliky, www.suse.de }, Lunetix, atd ). Urcite
by jte tam nasli spoustu uzitecnych informaci jak o kartach, srovnani
aktivnich a pasivnich, podporovane v Linuxu, reseni instalace a
konfigurace atd ..

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...