Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Úterý Říjen 6 14:46:18 CEST 1998

> Nechci tim nijak obhajovat autory zminovaneho clanku, ale zda se mi,
> ze otazka ASP u Apache je prinejmensim ponekud nejasna.

Co je na tom nejasneho - ASP je Micro$ofti technologie, takze
aniz bych chtel hodnotit kvality ASP, nevidim zadny duvod proc by mel
kvality jakehokoliv produktu snizovat fakt, ze nepodporuje ASP.
Rec byla o tom, ze nekdo hodnoti IIS x Apache a jako jeden z
hodnoticich parametru pouzije fakt, ze jeden umi ASP a druhy ne - to
je to co mi pripada trochu srandovni.
Je to totez, jako bych srovnaval kanoi a pramici a dospel bych k
zaveru, ze kanoe je blba, protoze nema havlenky na vesla.

PS. mam radsi kanoi - i bez havlenek mi pripada vykonnejsi ;-)

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library