Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

arnost arnost na uivt.cas.cz
Úterý Říjen 6 14:58:01 CEST 1998

 >Co je na tom nejasneho - ASP je Micro$ofti technologie, takze
 >aniz bych chtel hodnotit kvality ASP, nevidim zadny duvod proc by mel
 >kvality jakehokoliv produktu snizovat fakt, ze nepodporuje ASP.
 >Rec byla o tom, ze nekdo hodnoti IIS x Apache a jako jeden z
 >hodnoticich parametru pouzije fakt, ze jeden umi ASP a druhy ne - to
 >je to co mi pripada trochu srandovni.
 >Je to totez, jako bych srovnaval kanoi a pramici a dospel bych k
 >zaveru, ze kanoe je blba, protoze nema havlenky na vesla.

Jednak jsem se nevyjadroval k faktu, jestli ma byt ASP bod, dle
ktereho se ma hdnotit kvalita, ale pouze k tomu, jestli je podporovano
ze strany Apache, nebo ne.

Druhak ASP je vcelku uzivana technologie, tak proc by nemohla byt
zahrnuta do nejakeho testu. Kdyz budete hodnotit kvalitu OS take tam
zahrnete schopnosti ktere kazdy OS (treba MS) nema.

Autori navic dospeli k nazoru, ze Apache havlenky ma.

arnost