instalace RH via FTP

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 6 15:58:13 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Milos Prudek wrote:

> Takhle jsme to delali. Udelali jsme iso image, prenesli na Windows95 a z
> tecj jsme to vypalili. Dlouha jmena jdou precist pod linuxem (overeno na
> instalaci, kdy jsem instaloval primo z CD), ale ne pod NT. Ale prave

Urcite tam byl ten parametr -J ? Jakou verzi mkisofs jste to delali?
Ted jsem si vzal CD vyrobene kompletne na Linuxu a dlouha
jmena vidim i pod NT ( i kdyz je fakt, ze mezery ve jmenech jsou nahrazeny
znaky "%20", ale nejsem si jist zda to neni spis akce wgetu.

> jsem si myslel ze kdyz podporuje RH instalaci pres FTP, tak se dokaze
> vyrovnat s tim ze host computer nepodporuje dlouha jmena, a pouzije
> nejaky soubor ktery obsahuje vazbu mezi kratymi a dlouhymi jmeny.

RedHat to na disku umi a dela to IMHO tak, ze se podiva do kazdeho souboru
a jeho jemno ziska z jeho utrob a struktury RPM. Nicmene ze zahadnych
duvodu to nejspis nedela ( RH 4.2 a 5.0 urcite) nikde jinde.
BTW: Docela by me zajimal duvod upusteni od SMB instalace.
(tedy vyjma toho, ze jsem to nikdy nevidel funkcni :))

S pozdravem
	Petr Snajdr