instalace RH via FTP

Milos Prudek prudek na sol.cz
Úterý Říjen 6 15:06:41 CEST 1998

> Pokud jde o instalaci RedHatu z FTP serveru, myslim si, ze
> by stacilo vypalit CDROM s ISO image vytvorenym mkisofs
> 1.12 s parametry -R a -J. Pak by mela byt videt dlouha jmena

Takhle jsme to delali. Udelali jsme iso image, prenesli na Windows95 a z
tecj jsme to vypalili. Dlouha jmena jdou precist pod linuxem (overeno na
instalaci, kdy jsem instaloval primo z CD), ale ne pod NT. Ale prave
jsem si myslel ze kdyz podporuje RH instalaci pres FTP, tak se dokaze
vyrovnat s tim ze host computer nepodporuje dlouha jmena, a pouzije
nejaky soubor ktery obsahuje vazbu mezi kratymi a dlouhymi jmeny.

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.