Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 6 17:35:54 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998, Alexandr Malusek wrote:
> Celkem by me zajimalo, je-li mozne implementovat TCP/IP na platforme A
> tak, aby pro prenos A<->A byla rychlost, latence, ... vyrazne
> vyhodnejsi, nez pro prenos A<->B. Je to sice teoreticka otazka, ale
> pokud vim, vetsina WWW testu mela jako klienty Win95. To abych nebyl
> prekvapen, az se v budoucnu bude rychlost Microsoftiho WWW serveru
> zvetsovat, zatimco rychlosti ostatnich WWW serveru na jinych OS se
> budou snizovat :-).

Myslim, ze ano i kdyz to neumim dokazat na prikladech :-)
Nekdy drive jsem cetl o nejakem software pro Windows NT, ktere
defakto nahrazovalo Microsofti implementaci TCP/IP za svoji, ktera
mela byt nejak vyrazne lepe udelana. Pamatuji si, ze to stalo
silene penize a myslim, ze plny vykon slo dosahnout pokud
na druhe strane byl "pratelska" implementace tj. totez
od te same firmy. Nicmene mam v hlave o tom tak chaoticke
zbytky informaci, ze mozna placam pate pres devate :-)

s pozdravem
	Petr Snajdr