ANNOUNCE - kim 1.1-1 - interactive process manager

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 6 19:40:49 CEST 1998

	KIM - interactive process manager	1.1-1

 Zdar,

 dovoluji si upozornit na "vypusteni" nove verze tohoto manazera
 procesu. Jedna se o prvni vyuzitelnou verzi tohoto programu.
 Binary (Debian i RedHat) i source naleznete na:

 ..a je zde i nekolik obrazku :-))

 Program je zatim ve vetsim meritku netestovan, ale jedna se o stabilni
 (nepada) verzi.

 - Program vyzaduje: libproc a ncurses (a napr. lynx - ma help v html).
 - GNU General Public License.

 Co umi:

	* zobrazeni seznamu procesu
	* zobrazeni stromu procesu
	* oznacovani a praci s vice procesy najednou
	* posilani vsech existujicich signalu
	* reload (zatim ne autoreload, ale i ten bude)
	* zobrazovani procesu dle majitele (uzivatele) procesu
	* zobrazeni souboru /proc/#/maps
	* zobrazeni vsech dostupnych informaci (cca 45) o kazdem procesu
	  a moznost volby, ktere informace zobrazovat a moznost tyto
	  nastaveni si ulozit.
	* sortovani procesu
	* trvale zobrazovani uptimu / cmdline procesu / systemova pamet
	* vyhledavani v seznamu procesu
	* upozorneni na zombie
	* help

 Program ma pochopitelne i nedostatky a hlavni je ma hrozna anglictina..
Budu moc rad pokud me zahrnete napady a pripominkami na moji _soukromou_
adresu. Zadouci jsou i pomocnici :-)) (pokud by se nekdo chtel stourat v
sources tak upozorneni: vnitrne uplne prepisuji ncurses cast..).

 Timto bych take rad rekl ze si me velke podekovani zaslouzi Libor Pechacek
 za vytvoreni rmp package.

					Tak a download-ujte...

						Zakkr