doom & sound

martin pilka axis na mystique.sk
Středa Říjen 7 09:53:01 CEST 1998

	hi
  mam problem rozbehnut hudbu v doome pod linuxom. bezim na
redhat5.0 kernel 2.0.35.
jadro som kompiloval snad vo vsetkych moznych konfiguraciach zvukovej
podpory, ale doom vydava len zvuky a hudba nie a nie.
mam zvukovku audio excel 3d, je tam chip cmi8330. dokaze to emulovat sb16
a wss. ked nakonfigurujem priamu podporu zvuku pre sb16
(nastavenie, ktore funguje pod dosom), vsetko prebehne ok, v /dev/sndstat
mam midi device mpu401, synth device opl2/opl3, audio device sb16, mixer
device sb16. playmidi hra ako treba, ked dam prehravat mp3, tiez je vsetko
ok. iba doom si tvrdohlavo hlasi mpu401 timeout.
btw. priznam sa, ze nieviem presne, co je to mpu401. dopocul som sa vraj
to je na pripojenie nejakeho dalsieho zariadenia ku zvukovke. skusil som
teda prekompilovat kernel s podporou wss a bez mpu401. v /dev/sndstat je
midi sekcia prazdna. playmidi napriek tomu funguje (?). doom ale hlasi
/dev/sequencer error - device not found (no, ked nie je nic v midi
sekcii...) skusil som teda wss+mpu401. vtedy doom hlasi mpu401 send data
timeout.

no neviem. asi sa vykaslem na cely doom.
za vsetky rady vopred dakujem.

							bye axs